Yesterday

Jag sov riktigt länge idag! Jag kollade på klockan vid halv 1 och trodde den var 8-9. Så jag stuttsade upp ur sängen (det gör jag alltid när klockan blir för mycket..) och sminkade av mig allt smink som satt fast över hela ansiktet. Har suttit ganska länge nu och försökt ladda upp bilder på bloggen men det verkar inte funka! Jag får helt enkelt lägga upp bilderna från igår sen istället.

Vi hade det grymt kul igår by the way! Vi dansade som vanligt mest och drack lite däremellan. Som sagt så får ni se bilder sen om jag lyckas få upp dom det vill säga.

Nu är jag otroligt sugen på pizza! Jag brukar inte vara sugen på fet mat efter att jag har festat men idag är jag det! Annars brukar jag bara vilja ha fräsch mat som sallad. Får se om jag orkar gå ner o köpa en pizza:P


Kommentarer
Postat av: cassie&dessie

sv:tack detsamma :D

2010-02-11 @ 17:49:05
URL: http://dhcf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0